poniedziałek, 15 października 2012

pełno nauki!


Hej! Jestem tu dosłownie na sekundkę! Nie mam totalnie czasu na nic! Pełno nauki,zadań itp. mam już dość powoli,ale myślę że dam jakoś radę :) Sobotę mile spędziłam z Bartkiem,dziękuję bardzo :):* a niedziele natomiast z miśkiem! :* za 10 dni,piękne 7 miesięcy. A dziś? miałam trzy niemieckie i dwa polskie,na których pisałam rozprawkę! była ona wzięta z matury.Nie no,co jak co,ale dla mnie lekka przesada..przez to dostanę złą ocenę.:c no ale okej! poprawię to! Najgorsze teraz przede mną..jest już po 20 a ja mam pełno zadań...



a mianowicie...referat z WOK'u! 4 kartki zadań z historii+nauczyć się na kartkówkę! i pouczyć się na WOS. jednym słowem KOSZMAR! nie wiem jak ja to zrobię,ale ok. teraz was żegnam.miłego.:*

3 komentarze:

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)