wtorek, 16 października 2012

dajcie mi weekend!♥


Ojoj..mam już dość,dajcie mi weekend!♥ oby tylko pogoda się poprawiła,błagam.
Dziś rano nie umiałam wstać,a to wszystko dlatego że wszystkie zadanie skończyłam po 00.niestety.
no,ale dałam rade wstać.pomijając to,że zasnęłam w kuchni przy stole hahaha ^^ 
W szkole całkiem,dostałam dwie czwóreczki! jestem z siebie dumna.Przerwy oczywiście najlepsze! "ciemno i ponuro" w wykonaniu Beci,mistrzostwo!♥ hahaha! Po szkole znowu pełno nauki.
kurde,najgorszy tydzień! :c kartkówka z dzisiaj przesunięta na jutro!♥ więc mogłam się jeszcze poduczyć+kartkówka z chemii! nienawidzę tego przedmiotu.:c mam nadzieje,że przynajmniej dwa będzie! 
Jutro 3 wf,idziemy na ścianke wspinaczkową :O nie wiem jak ja to wytrwam! haha ^^ 

takie kamerkowe jakieś.:)

1 komentarz:

  1. fajne zdjęcie !
    ja też czekałam na weekend ale teraz jestem chora więc wszystko mi jedno i tak pewnie nie ruszę się z domu ;/

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)