środa, 3 października 2012

"Jesteś Bogiem" / strój dnia.


Hej,hej! Wczoraj byłam u lekarza i mam zwolnienie do piątku,ale..dziś musiałam wyjść wieczorem,no! Zrobiliśmy sobie mały wieczorny wypadzik do kina! w sensie..ja,Darek,Sara i Adi. :):* pyśki! ♥ 
Wybraliśmy się oczywiście na "Jesteś Bogiem"  Myślę,że aktorzy bardzo dobrze sobie poradzili wcielając się w członków grupy.Po prostu świetny film! najlepszy jaki widziałam! 

a tu dzisiejszy strój! koszula w krate,czarne spodnie i pasek + skórowa kurtka i szal! niestety stasznie się spieszyłam i nie zdążyłam zrobić zdjęć w całości.;c



Nie wiem czy zdąże jutro napisać,bo o 12 wyjeżdżam pomagać w przygotowaniu sobotniego wesela cioci. Nawet nie chce mi się jechać.najchętniej zostałabym w domu z kubkiem ciepłej herbaty i leniuchując przed tv.no,ale cóż..może zrobię jakieś zdjęcia.nic nie obiecuję. PA! ♥ 

2 komentarze:

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)