poniedziałek, 8 października 2012


Hej! Wczoraj wróciłam ze wsi,bo tam właśnie było wesele.Szczerze mówiąc? nie bawiłam się w ogóle,każdy był z osobą towarzyszącą..jedynie bardzo smakowały mi drineczki! jak dostanę zdjęcia,to pokażę! ale bardzo chciałabym podziękować Marcie! :* dzięki niej miałam co tam robić,haha!:D:*
Ogólnie z wesela wróciłam gdzies około 3 w nocy,wstać musiałam już po 5 rano i jechałam do domu. Gdy już wróciłam spałam do 14! potem przyszedł Darek i tak spędziłam sobie niedziele! :* oglądaliśmy "Jak wytresować smoka" czy jakoś tak.;> A dziś poszłam w końcu do szkoły i szczerze mówiąc stęskniłam się za tymi świrami!<3 dostałam od Bartka dobrą ciepłą herbatke i w ogóle,jest zajebiście!<3 

a tu moja nowa zdobycz! piękne buciki! wytrzymałam w nich na weselu z 6-7 godzin! jestem z siebie dumna! *.*




idę,dobranoc.:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)