poniedziałek, 3 września 2012

wakacje/rok szkolny




Hej.Przepraszam za to,że tak długo nie pisałam ale po pierwsze internet strasznie mi mulił i nie dało się nic załączyć! nie lubię tego. po drugie chciałam korzystać jak najwięcej z ostatnich dni wakacji. a po trzecie i najważniejsze...sprawy,ważne sprawy do załatwienia,obgadania i w ogóle. Teraz jest już trochę lepiej. Wracam z mega zapałem do pisania tutaj,bo strasznie się za tym stęskniłam :* 

WAKACJE 2012 dobiegły końca,niestety. Mogę przyznać,że były to moje najlepsze wakacje! Spędziłam je z najlepszymi ludźmi pod słońcem! z moim najukochańszym wariatem :* wypad do Zakopanego,Wodzisław,Park Chorzowski,basen,Rogożnik...codziennie coś innego!
DZIĘKUJĘ WAM Z CAŁEGO SERDUCHA :* a Ciebie wariacie to kocham ponad życie.:*

ROK SZKOLNY 2012-2013. właśnie się rozpoczął! dziś rano wstałam,weszłam w mundur,ubrałam desanty,które strasznie mnie obtarły i nie wiem jak jutro zajadę do szkoły.:o wyszłam,poznałam nową klasę,nową szkołę,nowych ludzi.Mam nadzieję,że nie będzie aż tak źle! że dam radę,że będzie dobrze.I tego samego życzę Wam.:*

Jutro pokażę resztę pocztówek,które dostałam niedawno! cieszę się strasznie z nich,i bardzo dziękuję.:*

a teraz to dodam kilka zdjęć ostatnio robionych z moją Śliweczką.:*




nasze ulubione miejsce do siedzenia. :)

dobra,jutro napiszę.teraz spadam się szykować do szkoły! :O dziwnie to brzmi.
BUŹKI :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)