wtorek, 28 sierpnia 2012

Pocztówki!



Hej! Obiecałam post po południu,ale strasznie powoli internet mi chodził i nie dało się kompletnie nic zrobić! Dziś spotkałam się ze Śliweczką,przed torkatem spotkałyśmy Patryka i Daniela więc byliśmy w czwórkę :) graliśmy w ping ponga,śmialiśmy się z wszystkiego praktycznie! dziękuję wam :* Wieczorkiem jeszcze z miśkiem :* poszliśmy na małe co nie co do MC,potem do parku na ławeczkę :) :*

Dziś miałam pokazać pocztóweczki,które dostałam od jednej z blogerek Agnieszki! :) :*

 DZIĘKUJĘ BARDZO! :*

dodam jeszcze zdjęcie różyczki,którą dostałam od Darka :* Dziękuję Ci.<3

dobra spadam pooglądać jakiś film czy cuś,bo nudno strasznie! Jutro jadę po mundur! jej,jak się cieszę! chcecie go zobaczyć?! :)  buźki.:*

1 komentarz:

  1. Moja pocztówka ! Ciesze się, że Ci się podoba ;*
    Śliczna róża. :) Ja nigdy nie dostałam kwiatka od swojego xd

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)