wtorek, 7 sierpnia 2012

Zmiany,zmiany i jeszcze raz zmiany!


Hej! Mam kilka nowych wiadomości odnośnie mojego bloga.
1.Zmieniłam całkowicie wygląd bloga! wcześniejszy może i był bardziej przejrzysty,ale też strasznie ponury jak dla mnie. Wszędzie biało,zero życia! Dlatego też postawiłam na galaxy! pełno kolorów,a to jest to co lubię! Mam nadzieję,że spodoba wam się nowy wygląd! :*
2.Postanowiłam,że zrobię Etykiety dzięki,którym będzie łatwiej wszystko znaleść. :)
3.Myślę o tym,żeby pisać tu częściej..może kilka razy dziennie,może raz dziennie? zależy czy będę miała co napisać! :)
4.Planuję jeszcze zmianę nagłówka! ten jest strasznie pusty,ale że nie miałam innego cóż..może dziś coś pokminię! a jeśli nie..w najbliższym czasie na pewno będzie nowy! 
5.Na koniec chciałabym bardzo podziękować za 124 obserwatorów! jestem strasznie szczęśliwa.
Oczywiście dalej zapraszam do komentowania i obserwowania! :*:*:*

takie kamerkowe,ostatnio zrobione :) 

4 komentarze:

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)