środa, 8 sierpnia 2012

Kosmetycznie!


Hej! Może opiszę te kilka dni wstecz,bo nie pisałam :)
W sobotę moja siostra miała urodzinki,więc poszłyśmy na pizzę! oczywiście poszła z nami Śliweczka i Julka. Było naprawdę świetnie,Martynie się podobało a to chyba było najważniejsze prawda? :) 
Niedzielę spędziłam całą z Pysiem :* poszliśmy na lody,na piwko z Patrykiem,na hamburgerka z frytkami a na koniec zabrał mnie jeszcze do kina! Poszliśmy na Madagaskar 3,świetna ta bajka jest! POLECAM!
W poniedziałek nie wiele się wydarzyło,miała nocować u mnie Śliweczka..no ale nie wyszło.Trudno.
Dziś planuję wyjść na dwór,muszę coś wykminić bo strasznie się nudzę.Wieczorem pewnie pójdę z Darkiem,bo teraz niestety pracuje.Damy rade! :)

Bardzo dawno pisałam o jakich kolwiek kosmetykach,więc  postanowiłam pokazać Wam dziś kilka nowości i balsamów których używam :) Z góry przepraszam za jakość,ale aparat mam w naprawie i musiałam użyć swojego telefonu..a on za dobrych zdjęć to nie robi..:c

1.Slim extreme- brązujący balsam do ciała z kompleksem nawilżającym.
2.Slim extereme- termoaktywne serum modelujące talię,brzuch i pośladki.
3.Slim extereme- aktywne serum modelujące brzuch i pośladki.
4.Mgiełka do ciała Nature Secrets z energetyzującą miętą i maliną.
5.Tonik matujący.
Używacie tych balsamów?mgiełki?toniku? :) 

na koniec macie mój pyszczek,Miłego dnia :*

1 komentarz:

  1. nie mam żadnego z tych kosmetyków ;p
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)