poniedziałek, 28 maja 2012

zakupy

Hej! Wczoraj pisałam o planach,które zamierzam powoli,ale mam nadzieje skutecznie realizować :) Miałam dziś dodać zdjęcie sukienki,ale mama stwierdziła że ona sobie w niej pochodzi..także przepraszam za to,ale dopiero dziś mi to powiedziała! 

Dziś miałam strasznie przymulający dzień! wstałam o 7 i wszystko mnie bolało,okropność..a na religi jeszcze facet kazał nam nosić krzesła ze strychu! do tego strasznie dziś duszno było na dworze,więc byłam strasznie osłabiona..na szczęście wszystko jest już dobrze! :) Po południu pojechałam z mamą na zakupy,ponieważ po jutrze jadę do Warszawy! o tak,nie mogę się doczekać! 


Było dziś troszku zimno,więc postawiłam na bluzkę na ramiączkach i luźną bluze. Uwielbiam takie stroje,są najwygodniejsze! :) Buty już nieco brudne,muszę je wyczyścić! 

lakier - chińczyk 2.99 zł

Byłam strasznie ciekawa jak byłoby mi w długich włosach,więc kupiłam sobie jednego malutkiego doczepa i zrobiłam z niego warkoczyk! Marzę o długich włosach,więc chcę kupić sobie naturalne doczepy :) 
Doczep - chińczyk 3.50 zł ( o ile się nie mylę :o )

SYOSS (balsam do włosów) -3.99 zł     > ROSSMANN
NIVEA -3.99 zł
Chusteczki odświerzające -2.99 zł
Żel pod prysznic - 3.69 zł
szczoteczka do zębów - 3.99 zł

Do tego kupiłyśmy jeszcze bieliznę i w ogóle! Jutro do szkoły nie idę,tylko zanieść podanie! :)
A teraz idę zjeść sobie zupę ogórkową! PA!:*

11 komentarzy:

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)