niedziela, 27 maja 2012

Plany!

Hej! Dobry dzień dziś miałam! Jak pisałam poszłam na dwór,bardzo dobrze mi to zrobiło.
Na początku park z D. może w końcu będzie inaczej..nie wiem,okaże się..:)
a potem z największym głupkiem! nie ma to jak iść na jakieś garaże i pić piwka. nie ma to jak oblać się piwem,przez niego! wszystko Twoja wina! nie ma to jak bicie się,kopanie,popychanie! hahaha :D
Dzięki Miłosz :):* w niedziele idziemy na hamburgery! o tak! :D potem do domu,zjadłam,pogadałam z Sarą :* i siedze na kompie. Na jutro nic nie umiem,nie chciało mi się no,ale ok..może do szkoły nie pójdę tylko z mamą na miasto i z psiakiem do weterynarza. 

_________________________________________________________________


Mam kilka planów co do bloga i postów! 
1. Planuję zmienić całkowicie wygląd bloga,ten mnie znudził :) jeśli jest ktoś,kto lubi i potrafi zrobić nagłówek,proszę o kontakt! e-mail : andzia264@vp.pl
2. Postaram się pisać częściej i ciekawiej.Na pewno znajdą się tu jakieś ciekawe rzeczy! może będę dodawała więcej zdjęć mojego ubioru? co Wy na to? :)
3. W następej notace pokażę wam spódniczkę,którą moja mama kupiła na "oko". Niestety na moją siostre jest za mała,na mnie troszke za duża. Może będzie ktoś chętny ją przygarnąć :) 
4. Jak wiecie ostatnio urodziły mi się kotki,jest ich 8! nie mam pojęcia co z nimi zrobić,nie chcę ich wyrzucać na dwór,są takie słodkie. Jeśli ktoś by chciał malutkiego kotka,napiszcie :)

No to chyba na tyle,jeśli macie jakieś pomysły jeszcze co do bloga to piszcie śmiało! :)
a teraz idę się położyć i pooglądać TV. :) DOBRANOC :*


8 komentarzy:

  1. gwiazdo kto Ci robil naglowek , cudny ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nagłówek jest z tej strony : http://ivalfre.com/
      jedynie napis dorobiłam :)

      Usuń
  2. powodzenia w tych planach :)
    fajne zdjęcie!

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w realizacji planów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To fajny pomysł :) Ja ostatnio ciągle zmieniam swój wygląd, dlatego jak ktoś wchodzi na mojego bloga nie kojarzy dokładnie o kogo chodzi :( Mam nadzieję, że powoli się to zmieni :)
    Czekam na więcej notek ze strojami! Koniecznie pokaż spódniczkę i podaj wymiary, jaka w pasie itp ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)