czwartek, 1 września 2011

zastanawiam się co myślisz, gdy na mnie patrzysz.

Siemka.Mam dość dzisiejszego dnia..Rano do szkoły,tam dowiedziałam sie że pozmieniali nam się nauczyciele :< nie fajnie! bo naprawde niektórych lubiłam. Pani mówiła też o egzaminach,nie jest za ciekawie z nimi..dlaczego musze być w tym roczniku?! :< Doszły do naszej klasy 3 osoby :) i jest okej w sumie. A więc rok szkolny zaczęty.. Mam nadzieje,że będzie o wiele lepszy niż w tamtym roku..I tego samego życzę Wam.:):*  Jutro mam 7 lekcji.:< Na 8.00 do 14.30 koszmar jakiś,ale dam rade! tak myśle.:> 

A teraz troszke zmienie temat.:) Wczoraj pisałam,że kupiłam sobie lakiery do paznokci<3 okazało sie,że kupiłam 6,a nie 5 :D no ale co tam! 




bardzo mi się podobają.:D A no i jeszcze myślałam co by zmienić w blogu,macie jakieś pomysły,propozycje? :> / Dobrze,idę się położyć bo strasznie głowa mnie boli i gardło.. nie chce być chora!:< yh,Pa!:*

2 komentarze:

  1. fajne kolorki :D
    mi tez się pozmieniali nauczyciele... ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)