środa, 31 sierpnia 2011

weź słuchawki i wyluzuj, nie ty jedna straciłaś to na czym ci zależało.


Witam.Mówiąc szczerze nie mam ochoty na nic,ale troszku zaniedbałam tego bloga nie pisząc tu,więc zebrałam siły i wzięłam się za pisanie.Jutro do szkoły,jakoś sobie nie umiem tego wyobrazić.Te wakacje minęły bardzo szybko,jak nigdy. Mimo tego,że cały lipiec padało,wakcje bardzo mi się udały!<3 I chciałabym podziękować wszystkim,którzy byli ze mną przez te 2 miesiące.:* Uwielbiam Was!:* Szkoda tylko,że musiałam przeżyć tą "wakacyjną miłość".. no,ale dobrze.:) Dziś wymyślałam strój w jakim wybiorę się na rozpoczęcie roku i znalazłam!:D Kupiłam dziś też sobie 5 lakierów do paznokci.<3 Jutro dodam ich zdjęcie,o ile mama da mi wejść na laptopa. Kolorki są śliczne,w sensie mnie się podobają a to chyba najważniejsze.:) 

Jest jeden minus tego wsztstkiego jestem chora..i to już na początku szkoły. Bardzo ciekawie zaczynam.:) Gardło boli mnie strasznie,mam katar i powoli kaszel.:< Mam nadzieje,że dam rade! 

A w tej sukience chcę iść jutro,jak myślicie może być? może lepiej po prostu ubrać rurki,białą bluzke i trampki? 


Przepraszam za jakość,ale zdjęcie zrobione na szybko z telefonu.:< a teraz idę sobie coś zjeść,bo o 20.35 leci fajny film na polsacie.:D Miłego wieczorku.:*

2 komentarze:

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)