sobota, 10 września 2011

Nie płacz mała. Nie Tobie jednej życie skopało dupę.


Hej.Może zaczne od wczorajszego dnia,który bardzo poprawił mi humor.Wczoraj byłam z Alutkiem i Sarą w Silesi,ponieważ było spotkanie ze Skorupem i Majkelem<3 uwielbiam ich strasznie! Pochodziłyśmy sobie po sklepach,kupiłam sobie farbe do włosów "Dziki kasztan" ! kolor bardzo mi sie podoba,teraz jeszcze muszę wybrać się do fryzjera wygolić znów bok :).Dziś natomiast pojechałam do carrefour'a w poszukiwaniu spodni i kupiłam! są śliczne<3 ( w następnym poście dodam ich zdjęcie :) a dzisiejszy wieczór spędze przed telewizorem,ponieważ leci Mam talent4,Legalna blondynka i jeszcze jakiś horror.:) Jutro znów mam występ w sumie chórek do którego należę :D ciekawe jak nam to wyjdzie! musimy wygrać! :) Dobrze,ja idę pouczyć się jeszcze tekstów :) jejejeje!:* Miłego wieczorku!:D


2 komentarze:

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)