czwartek, 8 września 2011

fuck. krótkie a wymowne. nie mam nic wiecej do powiedzenia.


Siemka.Znalazłam troszkę czasu żeby coś tu napisać,więc pisze.Aktualnie u mnie nie jest ciekawie,nie mam w ogóle humoru,cały czas się na coś denerwuje i szczerze mówiąc nie lubie być taka! Zawsze byłam uśmiechnięta,wesoła a teraz?Dlaczego jest tak źle? nie mam pojęcia,niby jest wszystko okej,ale być może tak naprawde nie jest..W szkole zapisałam się na chórek i w niedziele mamy pierwszy występ szkolny,nie wiem jak nam pójdzie bo mamy bardzo mało czasu na przygotowanie się.Mam nadzieje,że damy rade!:) Zdjęć nadal nie mam,nie mam kiedy wybrać się na jakąś mini sesje.Jutro w końcu piątek! Mam na 8.00 do 13.30,a po szkole wybieram się na małe zakupy.Muszę sobie kupić jakieś spodnie i może jeszcze coś tam sobie upatrzę.Dobra,idę na tv bo zaraz będzie Na wspólnej.:) Miłego wieczoru!:*


była bezsilna. nie potrafiła mu powiedzieć, 
że znaczy dla niej więcej niż cokolwiek..

1 komentarz:

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)