wtorek, 21 czerwca 2011

setki miłych wspomnień,tysiące pięknych wrażeń.


Hej! Jutro koniec szkoły,z jednej strony się bardzo cieszę,a z drugiej nie za bardzo.Cieszę się,bo w końcu koniec nauki,można poszaleć,wyjechać,robić co się tylko chce :) ale smutno troche rozstać się z tymi przerwami w szkole,z tymi wariatami.:* Mam kilka planów co do tych wakacji.Chcę je spędzić jak najlepiej<3 i oczywiście z najlepszymi ludźmi<3  / Może wyjazd do Holandii?:> / Chcę też na wieś,do Madzi i Agaty :*:*:* Dobra koniec o wakacjach :) Dziś cały dzień leniuchowałam,może zbyt dużo.:o Zjadłam kogel-mogel +uwielbiam! Pooglądałam też horror "Głosy" Polecam ten film :)


Szukałam różnych strojów w necie i spodobały mi właśnie te :)






A te buciki są zajebiste,chce takie!<3



Na dziś to chyba tyle.Jutro dodam zdjęcie w "galowym" stroju,
w którym wybieram się na zakończenie.:) Dobranoc :*:*:* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)