poniedziałek, 20 czerwca 2011

bo czasami jest tak w pełni pozytywnie.


Hej! Zacznę od Dni Bytomia :D Byłam w sobotę i powiem szczerze,że żałuje.Miało być tak jak w tamtym roku..karuzele,autka,kolejka i w ogóle,a były tylko koncerty Kasi Cerekwickiej,Moniki Brodki i Eweliny Flinty.Czekałam na te dni cały rok,a tu taka lipa.:x no ale,cóż bywa.Dobra koniec gadki o tym.:) W środe zaczynają się WAKACJE!<3 W czwartek lub piątek jadę z laskami na Dolomity<3 w końcu będę miała zdjęcia<3 o tak,tak,tak!:* A dziś trochę leniuchuję,leże na kanapie,jem wiśnie i toskaffffki<3 pomalowałam sobie paznkietki,bo dziś kupiłam sobie kilka lakierów.:) aa właśnie kupiłam też sobie w końcu te spodenki.:D

a tu zdjęcia zakupionych dziś rzeczy.:)




 a tu zdjęcia moich pomalowanych paznokci i owoce,którymi dziś się objadam<3



 a na koniec ja.:)


no to tyle na dziś.:) Miłego wieczoru.:*:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)