środa, 29 czerwca 2011

Idź do domu. Napij się, wyśpij, jutro wstań. I rób wszystko odnowa, tylko lepiej.

Witam :*:* Dziś wstałam wcześnie,a nawet za wcześnie bo o 8.00.Masakra.Pojechałam se z Sarą i Alą do cerffura :D pochodziłyśmy po wszystkich sklepach :)Kupiłam sobie różową bluzę i bluzke na ramiączkach :D bardzo mi się podobają,ale jutro dodam foty :) Kupiłam też w końcu bilety na "Śląski Rap to Pewniak Fest" ojejejeje!♥ nie mogę się doczekać! jeszcze tylko 24 dni♥♥♥! pobawimy się,oo tak! Potem jeszcze wyszłam na plac z tymi dupkami :*:*:* Dziękuje wam♥ W ogóle sprawdzałam sobie pogode i do 15 lipca ma padać!:x fuck.Nie lubię gdy pada,jak ja mam się opalić?!




Dobra idę się wykąpać,pooglądać jakiś film i spać:D Pa!:*:*

1 komentarz:

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)