wtorek, 28 czerwca 2011

Co jest z tym blogiem? Chyba 5 raz próbuje dodać posta i nic..Wkurza mnie to!Wczoraj tak samo się nie dało dodać nic.No,ale dobra.Wczorajszy dzień spędziłam miło.Byłam na placu z deklami moimi.Porobiliśmy zdjęcia,pośmialiśmy się,pośpiewaliśmy nawet.Hahahaha.:)Dziękuje wam :* Uwielbiam z wami wychodzić :*

Zdjęcia z wczoraj :*



Z anuszką :*:*:*


mój efekt nudy :


Kupiłam wczoraj sobie również piankę koloryzującą.:D Miała być ona różowa,ale akurat w sklepie nie było,więc wzięłam sobie kolor rubinowy.Na początku zrobiłam sobie tylko końcówki,ale kolor mi się spodobał,więc zrobiłam całe!:D No i mam purpurowe włoski :D Niestety nie widać tego koloru na zdjęciach które zrobiłam,spróbuje jeszcze dziś :)

tą pianką robiłam włosy :



2 komentarze:

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)