czwartek, 30 lipca 2015

INSTAMIX.

Cześć,cześć. Dawno nie pisałam co u mnie nowego słychać,a szczerze mówiąc trochę rzeczy się pozmieniało. Od pewnego czasu chodzę na szkolenia do mojej nowej pracy,tak..do pracy! Mogę się pochwalić,że dostałam swoją pierwszą pracę z czego bardzo się cieszę. Może Was to dziwić,albo i też nie ale tak,nigdy nie pracowałam,nie musiałam..ale odkąd skończyłam liceum postanowiłam coś znaleźć i udało się. Drugą sprawą jest to,że od września zaczynam naukę w nowej szkole,wybrałam się na kierunek który ostatnio strasznie mnie ciekawi,a jest to kosmetologia. Będę chodziła zaocznie co pozwoli mi na pracę w tygodniu. Mam również pewne plany do zrealizowania,ale o tym innym razem! Trzymajcie tylko kciuki żeby w końcu wszystko się ułożyło! :) 


I N S T A M I X 
 #makeup  #makeup2.   #jeeeeeeeeeeemy! 
 #makuś.  #paczka od Dresslink
 #selfie. #misie nad morzem. #w pracy!
#nad wodą. #w końcu znalazłam swoje imię! #taka słodka,ulala.

Kochani!Proszę Was o kolejne kliknięcia,dla Was to tylko chwilka a dla mnie to wiele. 
I tak jak obiecałam  w ostatnim poście,linki do dziewczyn które podały ceny rzeczy. :*

PAMIĘTAJCIE,że..każda osoba która napisze ceny czterech rzeczy podanych tutaj w poście,będzie polecona w następnym poście.do dzieła! :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)