czwartek, 12 lutego 2015

Valentine's Day Looks ♥


Hej,hej! :* Jestem już praktycznie zdrowa,z czego bardzo się cieszę!! bo już nie mogę wysiedzieć w domu. Chciałabym bardzo podziękować za miłe słowa w komentarzach,jesteście kochani :* Jestem też załamana tym,że te ferie mi tak szybko zleciały! nawet nie poczułam,że mam ferie a tu już w poniedziałek do szkoły!!! najgorsze jest to,że nic się nie uczyłam i będę to musiała nadrobić dziś i jutro (?) tak strasznie mi się nie chce. :( zanim wprawię się w nauke,to troszke minie.Na szczęście kończę szkołe w kwietniu,potem tylko maturka i koniec!! zaczynam nowy rozdział w moim życiu,dziwnie się z tym czuje,ale mam nadzieję że dam rade sobie z tym wszystkim! :* Dziś mamy tłusty czwartek! zjadłam jednego pączka,więcej raczej nie dam rady...choć pewnie jak przyjedzie mój chłopak będzie chciał,żebym zjadła z nim kolejnego pączusia.ohhh,dlaczego one są takie kaloryczne?!dlaczego wszystko co takie dobre jest kaloryczne,no?! :( A Wy ile zjedliście pączuszków? ♥♥♥ 

A dziś? Dziś przygotowałam dla Was walentynkowy post!!!! Chciałabym Wam przedstawić moje propozycje na stylizacje walentynkowe,starałam się je zróżnicować ponieważ każdy spędza je w inny sposób. 

1.


2.

3.


4.


5.


I JAK,KTÓRA NAJBARDZIEJ WAM SIĘ PODOBA? :*

17 komentarzy:

  1. pierwsze trzy stylizacje są przecudne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne ubrania :3 :* Ciekawy post *-* Obserwuje^^ Swietny blog , taki piekny wyglad ^^ <3 :* !!! PRZE CUDNIE TU !!! <3 Świetnie piszesz i wgl genialny blog , zostaje na dłuzej :3 http://karolinablogpanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę bardzo fajne propozycje stylizacji
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zestawy. Mega design ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Także i mi grypa przechodzi, więc w pon. już zawitam w szkole. :)
    Pierwsza stylizacja bardzo mnie zachęciła, ale reszta także ma w sobie to coś.

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatni zestaw :)) reszta też świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie stylizacje są przepiękne ♥ To dobrze że już wyzdrowiałaś :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczne, nie umiem się zdeycodwać :p . :*

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 I 4 :) Super post!
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/02/living-for-love.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne! wzięłabym wszystkie :) haha

    Zapraszam na mojego bloga fotograficznego ! :*
    http://weronikakaczmarek-fotografia.blogspot.com/2015/02/nowy-wpiss.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są rewelacyjne, ale chyba dla mnie wygrywa 4! : )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  12. ta przedostatnia stylizacja idealna <3

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)