poniedziałek, 1 grudnia 2014

TAG: SŁODYCZE MOICH MARZEŃ. ♥

Cześć,cześć! :* No i mamy grudzień,ostatni miesiąc w roku 2014,jejka jak ten rok szybko minął..no i też najlepszy czas w całym roku! ♥ mnóstwo światełek,dekoracji świątecznych,bajek i filmów świątecznych,och kocham to!!!! ♥ Ogólnie u mnie jest całkiem dobrze,w weekend byłam na imprezie andrzejkowej,w końcu się wyszalałam! cieszę się z tego,bo dawno nie byłam na żadnej imprezie. Dziś w szkole nie byłam,musiałam zostać w domu..jutro muszę napisać sprawdzian z matematyki,oddać zadanie z angielskiego.na szczęście za niedługo już będziemy mieć wolne i wtedy sobie odpocznę.a teraz trzeba się wziąć w garść i dać z siebie wszystko! :) Zaraz zrobię sobie chyba 6 herbatkę już w tym dniu i lecę się uczyć! MIŁEGO WIECZORKU MIŚKI! :* 


♥ TAG : SŁODYCZE MOICH MARZEŃ ♥


1. Co sądzisz o popcorn'ie?
UWIELBIAM,UWIELBIAM,UWIELBIAM! *.*

2.Jaka słodycz wpada najczęściej do twojej torby lub plecaka?
JAKIŚ BATONIK. :)

3.Ulubiony batonik?
3BIT.NAJLEPSZY! ♥

4.Ulubiony smak Arizona Tea?
GREEN TEA.♥


5.Jaką słodycz chcesz posmakować, której nie ma w twoim kraju?
WIEM,ŻE JEST TO W SKLEPACH INTERNETOWYCH ALE CHCIAŁABYM SPRÓBOWAĆ FASOLEK Z HARREGO POTTERA.

6.Jakie lody najbardziej lubisz i dlaczego?
NA GAŁKI O SMAKU GUMY BALONOWEJ. ♥

7.Fanta czy Pepsi?
PEPSI,ZDECYDOWANIE.

8.Które skittlesy wolisz - zielone czy czerwone?
SZCZERZE MÓWIĄC MAŁO CO JEM SKITTELSY :( ALE POWIEDZMY,ŻE CZERWONE. :)


 9.Lizak który najczęściej zjadasz to?
CHUPA CHUPS - COLA.♥

10.Kupujesz częściej chipsy czy paluszki?
CHIPSY TO MOJE UZALEŻNIENIE :(

11.Jak robisz zakupy do koszyka częściej wkładasz ( ze słodyczy )?
NIE JEM CZĘSTO CZEKOLADY ANI NIC Z TYCH RZECZY,ALE TAK JAK NAPISAŁAM WYŻEJ CHIPSY TO MOJE UZALEŻNIENIE I BARDZO CZĘSTO MAM NA NIE OCHOTE. :( 

12.McDonald's czy KFC?
TO I TO. NIE UMIEM WYBRAĆ. :)

13.McWrap czy hamburger?
ZDECYDOWANIE HAMBURGER!!!!! :D

14.Z fastfood'ów najczęściej zjadasz?
LONGERY Z KFC I FRYTKI. :(


15.Ulubiony smak Frugo to?
ZIELONY. :)

16.Ostatnie żelki jakie zjadłaś...
JAKIEŚ KWAŚNE ŻELKI. TAKIE UWIELBIAM NAJBARDZIEJ!

17.Jaka piosenka kojarzy Ci się ze słodyczami?
MEGHAN TRAINOR  KLIK. ♥

18.Dobierasz kolory batonów do stylizacji?
HAHAHA,OCZYWIŚCIE ŻE NIE :D 

19.Wolisz czekoladę pitną czy normalną?
NORMALNĄ. :)

20.Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
KAŻDY KTO UWIELBIA SŁODYCZE!!!! :)







14 komentarzy:

  1. Pytanie osiemnaste jest genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mmmmm... Arizona zielona herbatka, najlepsza! :3


    http://nosassynoclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeejciu 3BIT - od małego mi towarzyszy. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny tag xd


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałości

    pozdrawiam, Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny, pomysłowy tag :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag :) Może kiedy już zacznę nagrywać na YT, to go zrobię :)

    http://mikaela-kicura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że andrzejki się udały. Uwielbiam 3bita ♥ Masz bardzo fajny wygląd bloga i ciekawe posty, oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 18 pytanie - haha :D A ja arizony jeszcze nigdy nie piłam ;p. ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post! i świetne odpowiedzi:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/12/blank-space.html

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz widzę ten tag ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)