niedziela, 6 lipca 2014

nowości.♥


Cześć!!!!! :* Z racji tego,że w końcu mam te swoje wymarzone wakacje postanowiłam czerpać wszystko co najlepsze z każdego dnia!!! pewnie nie tylko ja tak mam,ale chce żeby te wakacje były najlepsze! jak narazie są! więc się cieszę. Codziennie wymyślamy z moim chłopakiem co innego.♥ Ostatni wypad z nim i kolegą na imprezke z małymi zmianami planu były naprawdę super! dzięki :* Dziś mielismy jechać nad wodę,ale było już troszkę za późno..więc jedziemy do parku Chorzowskiego na rolki! ♥ kocham takie dni! A WY JAKIE MACIE PLANY NA DZIŚ? ♥

Pamietacie jak obiecałam post,w którym pokaże co udało mi się kupić w czerwcu? W końcu zabrałam się za to i proszę. ♥ wiem,że troszkę późno,ale nie mogłam się zebrać w sobie naprawdę haha ^^




♥ strój kąpielowy ♥ przepiśnik fit ♥ koszulki ♥ kurteczka ♥ jeansy ♥ suchy szampon ♥ na zdjęciu niestety nie ma jeszcze moich białych trampeczek ♥

13 komentarzy:

  1. Mam identyczny przepiśnik :) jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz szampony batiste są w biedronkach ale jeszcze nie miałam okazji testować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mnie ciekawi przepisnik fit :) super rzeczy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wczoraj byłam z chłopakiem nad zalewem i z moimi rodzicami i pieskiem ;).Fajne zakupy,bardzo podoba mi się strój ;3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją uwagę przykuł zdecydowanie strój kąpielowy oraz notes! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy.;) Najlepsze takie spontany.;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. też zainwestowałam w przepiśnik, tylko wcześniej jest to świetna sprawa !

    OdpowiedzUsuń
  8. ouu <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)