środa, 7 maja 2014

będzie lepiej,od teraz! ♥ / bornprettystore.com ♥


Cześć. : * Znowu to samo..nie wiem dlaczego,ale nie umiem już pisać na blogu.Przez ten czas troszkę się wydarzyło,nie będę pisała co takiego bo to bardziej sprawy rodzinne..Nie umiałam się skupić,zacząć sensownie pisać tutaj.może teraz się to zmieni kiedy zaczęło się powoli wszystko układać? oby! bo nie chciałabym przestać tu pisać..

Praktycznie całą majówkę spędziłam na dworze z Darkiem! ♥ przez te kilka dni pogoda była piękna i trzeba było z tego skorzystać!!! Byliśmy w Parku Chorzowskim,porobiliśmy parę zdjęć.W końcu wyszły jakieś sensowne haha! ♥






    

Ostatnio znalazłam świetny sklep z biżuterąi nie tylko bornprettystore ♥ oczywiście ja,kochając takie prześliczne rzeczy zauroczyłam się tym sklepem na maxa! dostałam wiadomość o współpracę,baaaaardzo się ucieszyłam! Ceny są naprawdę przyzwoite.Mam t dla Was małą niespodziankę w postaci kodu rabatowego! 


♥ SEDRECZNIE ZAPRASZAM KLIK KLIK KLIK KLIK KLIK  ♥


między innymi moża znaleść tam takie cuda!

    

18 komentarzy:

  1. Własnie niedawno doszła do mnie od nich paczka. Rzeczy są bardzo dobrze wykonane i prześliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia, mam nadzieje że wena powróci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję,że wszystko w rodzinie się poprawi,śliczne zdjęcia.
    Gratuluję współpracy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz :)

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne zdjęcia <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mi współpraca z tą firmą nie wypaiła. obiecywali cos wysłac , a tego nie zrobili, a nawet oszukiwali ze wysłali :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałem:) Świetna stylizacja i super zdjecia:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/05/fancy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz pięknego bloga! <3
    zapraszam ;)
    http://baatmaaan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę cudne zdjęcia. *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie ! ślicznie ! Ślicznie wyglądasz (:

    OdpowiedzUsuń
  11. WSPANIALE NA SPORTOWO KOCHANA!

    pozdrawiam kochana:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjecia! Kliknęłam :)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)