czwartek, 16 stycznia 2014

jeszcze tylko jutro.♥



Cześć.Troszkę mnie tu nie było,ale to przez ten brak czasu.na szczęście od jutra zaczynają mi się ferie,więc będę pisała caaaały czas.♥ Ogólnie wszystko dobrze u mnie.Dziś miałam tylko 5 lekcji.po szkole poszłam od razu na miasto z mamą.kupiłam sobie troszkę nowych rzeczy,których mi brakowało.pokażę je w najbliższym poście.♥ pod wieczór przyszedł Darek.to był bardzo udany dzień! W sobotę idę z moją siostrą na basen,o tak.♥ teraz będę miała więcej czasu na poświęcenie się ćwiczeniom! ♥ A WY KIEDY ZACZYNACIE FERIE? :* 

12 komentarzy:

  1. W zimie na basen? :o Tez bym poszła. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo... Czyli od dzisiaj masz już ferie - fajnie;D Ja studiuje, więc nie mam ferii;p Słodkie zdjęcia♥

    Kochana mogłabym prosić Cię o poklikanie w linki pod moim postem o Sheinside?;> Próbuję nawiązać z nimi współpracę i bardzo mi na tym zależy... :)) Z góry dziękuję;***♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zaczynam na końcu, 17 lutego :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ferie zaczynam 3 lutego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ferie od 17 luetgo ;c

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)