piątek, 10 stycznia 2014

Gdzie można mnie znaleźć? ♥


Cześć!! :* Dziś był bardzo fajny dzień! Mieliśmy w szkole Dzień Maturzysty i były zabawy,gry itp. Pełno wygłupów.o tak,uwielbiam to! a najbardziej to..że nie było lekcji! ♥ Po szkole do domku,troszkę poleżałam i przyszedł Darek.♥ oglądaliśmy bajkę z moją siostrą.powygłupialiśmy się i wyszłam na tym źle.można powiedzieć,że została mi mała pamiątka na twarzy.haha.no,ale mniejsza. 

Dziś postanowiłam napisać o tym,gdzie można mnie znaleść,na jakich stronach internetowych! ♥

1. INSTAGRAM

2. ASK ♥ 

3. PHOTOBLOG 


4. FACEBOOK 

To by było na tyle.Jeśli chcecie zostawcie w komentarzu linki do swoich stron,a chętnie wejdę! ♥ ZAPRASZAM DO PYTANIA NA ASKU I DODAWANIA NA INSTAGRAMIE :*

21 komentarzy:

  1. Śliczny wygląd bloga <3
    Mnie również można znaleźć na tych stronach :)
    Na pewno na nie zajrzę :)
    zapraszam :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie miałaś z powodu braku lekcji, a ja jeszcze jutro muszę zobaczyć się ze szkoła :/

    OdpowiedzUsuń
  3. dodałam na insta i na photoblogu ; *

    http://oo-mini-kaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo to ja sobie zaobserwuję na photoblogu i insta : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kiedyś miałam aska, jednak usunęłam go, bo zabierał mi za dużo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam wole aska jednak nie miec :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z tych wymienionych mam tylko aska i facebooka, ale wolę nie podawać na blogu zwykle. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Instagrama mam, ale rzadko coś wstawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo to duzo masz tych stronek do ogarnięcia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie odwiedzę Twojego aska c:
    http://ask.fm/glupikotek a to mój :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wszystkie swoje stronki zaniedbuje już od dawna :-D
    świetny wygląd bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  12. cute photosss <3
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    Veronica

    Join the GIVEAWAY on my blog and Win dresses worth $200
    http://in-the-jungle-of-fashion.blogspot.it/2013/12/dressale-free-christmas-giveaway-win.html

    OdpowiedzUsuń
  13. zajrzę :))

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z wymienionych mam instagrama i fb:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak założę instagrama to Cię dodam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super foty masz na instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zaobserwowałam na instagramie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo masz Tych stronek, chce ci się prowadzić i photobloga i bloga?

    http://ask.fm/Aleksuu99
    Aleksuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na photoblogu piszę rzadko,o wiele częściej na blogu. :)

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)