piątek, 6 grudnia 2013

MIKOŁAJKI!!!!♥


Cześć!!!! ♥ Dziś mamy Mikołajki i powiem,że ten dzień był najlepszy z najlepszych!!! Wstałam rano z okropnym bólem gardła..jestem chora od kilku dni.ledwo mówię.dlatego też nie poszłam do szkoły dziś.Dostałam prezent od rodziców,jestem bardzo zadowolona! ♥ jeśli chcecie,to pokażę w następnym poście! Dziś coś mnie natchnęło na zmiany,więc wzięłam się z siostrą za mój pokój i cały przemeblowałam! teraz podoba mi się o wiele bardziej! i jest o wiele wiecej miejsca.Po 15 przyszedł Darek ♥ pooglądaliśmy razem z młodszą siostrą film! i porobiliśmy fotki,jak to my.To nasze drugie mikołajki! hihi.jestem bardzo szczęśliwa,wiecie? ♥

my piękne,haha ♥

♥ A WY JAK SPĘDZILIŚCIE MIKOŁAJKI? ♥

27 komentarzy:

  1. ajj jakie fajne dziewczyny:))+++++

    OdpowiedzUsuń
  2. ja spędziłam na odrabianiu lekcji i czytaniu książki ;p
    ♚ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaz koniecznie, co Dostałas :) fajnie, ze jestes szczęśliwa <3
    dziekuje za obserwacje na moim blogu, rowniez obserwuje :)
    amimitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcie!I życzę szczęścia by tych wspólnych mikołajek było wiecej :*

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne jesteście! :) Ach coraz bliżej święta! :)))))))))))) zapraszam również do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam natchnienie na zmiany , chyba podobnie najpierw zabiore się za pokój : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez dostalam prezent od rodzicow;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja Mikołajki spędziłam z moim Ukochanym♥

    OdpowiedzUsuń
  9. To pochwal się co dostałaś;D Ciekawie spędziłaś ten dzień, ja dopiero dziś razem z chłopakiem będę świętować;p

    OdpowiedzUsuń
  10. W ogólę to dodaję do obserwowanych ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna fotka :))

    OdpowiedzUsuń
  12. I więcej tego szczęścia, kochana! :)
    Ja mikołajki w większości spędziłam w szkole :x

    ankaze.blogspot.com Zapraszam! :3
    Dodasz do obserwowanych? Ja już dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne :**
    http://sweeeeet-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pochwal się :P
    Ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dostałam słodycze i kubek,u mnie raczej nie obchodzi się tego święta,także mało co wtedy dostaję :/
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,jeśli ci sie spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  16. powiedz dla swojej koleżanki że jest prze prze prze piękna!

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak - wy piękne.
    U mnie było nawet, nawet ; )


    olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej. Fajny blog :D Spoko tu nawet. Ładny design, no i..
    Może wpadniesz i coś tam zostawisz? ---->
    http://lopsyb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mikołajki spędziłam w domu. Ogólnie jestem uziemiona przez nogę...
    Świetne zdjęcie, jesteście śliczne! Życzę więcej wspólnych mikołajek. :)
    Ola
    Jeśli chcesz wejdź do mnie... Może ci się spodoba i zaobserwujesz... olkaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega słodko < 3 .
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Więcej tych wspólnych mikołajek i nie tylko życzę:)

    http://www.urodzona2lipca.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)