wtorek, 26 listopada 2013

PLAN DNIA ENDŻI.♥


Cześć! :* Wczoraj spędziłam dzień w szkole,a potem z chłopakiem! ♥ minęło wczoraj 20 miesięcy odkąd jesteśmy razem,hihi :* A dziś ledwo wstałam z łóżka,bo nie umiałam spać w nocy! koszmar jakiś..w szkole w sumie okej było.dostałam ocenę z niemieckiego.a tak to nic ciekawego się nie wydarzyło. 


~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~

Dziś przygotowałam dla Was mój plan dnia! Chyba zacznę robić takie posty na blogu,bo coś mi w nim brakuje..Jak sądzicie? :)


♥ PLAN DNIA ENDŻI ♥


POBUDKA 6:00-6:30
zazwyczaj nastawiam budzik na 6,ale że trudno u mnie o wstanie z łóżka nastawiam kilka kolejnych budzików aż do 6.30. 


PORANNA TOALETA 6:35-6:50


ŚNIADANIE 6:55
nie jem śniadania w domu,więc szykuję je do szkoły.


DOJAZD DO SZKOŁY 7:10-7:45


SZKOŁA 8:00-16:20


W DOMU JESTEM NA GODZINĘ 17:00 
wtedy mam trochę czasu na odpoczynek,zjedzenie obiadu,pooglądanie tv.


NAUKA 19:00-21:00
jesli mam coś do nauki,to staram się sprężyć żeby mieć potem więcej czasu dla siebie.ale zazwczyaj wychodzi to tak,że nic się nie uczę tylko leżę w łóżku i sprawdzam co ciekawego jest w internecie haha^^ ( tak jak właśnie robię to teraz :)


ĆWICZENIA 21:30-22:00


TOALETA WIECZORNA 22:05-22:30 


SEN (?)
raz jestem tak padnięta,że idę wcześnie spać.ale ostatnio chodzę bardzo późno spać bo aż o 01:00 a czasem nawet później.więc to zależy od dnia. :)


~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~

DOBRANOC MISIE! :*

23 komentarze:

  1. Ja najwcześniej wstaje 6;40 a w szkole jestem do 14, hehe xd
    Ciekawa notka. Śliczne zdjęcie *.*

    //www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mój dzień jest bardzo nieogarnięty XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tylu miesięcy : ) U mnie też już tyle : D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na takie posty ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. No to plan taki hm :D Samo życie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję 20 miesięcy z chłopakiem!;D Ja jestem ze swoim 2,5 roku... ;p Jeśli chodzi o sen, mam podobnie do Ciebie, nieraz o 22:00 już śpię, a nieraz męczę się pół nocy;p

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też wczoraj nie moglam cos zasnac :/

    OdpowiedzUsuń
  8. też nastawiam sobie rano drzemki...bo nie mogę wstać ;D Śliczne zdjęcie:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo fajnie że ćwiczysz :)
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajniue ze masz taki plan którzy przestrzegasz ja chyba z 50 razy zakładałm taki plan a i tak nie robiłam tego co jest w nim napisane heh ; ^^
    Zapraszam do mnie : avilandpolly.blogspot.com
    Obser za obser ? oobser wszystkich którzy obser nas ; p

    OdpowiedzUsuń
  11. trochę jak u mnie :D tyle, że ja mam ustawione budziki od 5 do 7 rano :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma aż tak dokładnego planu ^^
    uczepionamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję tylu miesięcy związku i życzę,aby ich było jeszcze więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękujemy za opinię.

    OdpowiedzUsuń
  15. wczesnie wstawać jest super:) dzien dluzszy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój poranek wygląda identycznie ;) Kiedyś próbowałam sobie zrobić taki plan, ale zawsze coś wypadało, że w końcu z niego zrezygnowałam.

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam podobny plan tylko, że ja najpierw się uczę a później odpoczywam XD

    nikejla.blogspot.com <--------------nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł na notkę, ja wstawałam kiedyś o 6 , a teraz mam budzik na 6.10 hihi ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. ja nie mam az takiego planu dnia

    OdpowiedzUsuń
  20. ja codziennie mam inny plan, bo codziennie po szkole jestem gdzie indziej :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie !
    Wspólna obserwacja? Co ty na to? Daj znać :D
    http://exceptionalchicbydaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)