poniedziałek, 9 września 2013

"SUMMER CARS PARTY! " ♥


Hej :* Ten tydzień minął mi nawet dobrze..było trochę nie przyjemnych zdarzeń,nie sądziłam że tak się wszytko potoczy,że tak się da..nie sądziłam,że ludzie mogą się tak zmienić,jest mi z tego powodu bardzo przykro.no,ale ok.jeżeli tak ma być.trudno.Wydarzyło się też pełno pozytywnych rzeczy!! ♥ odpały z Karinką,to jest to! haha :* W sobote byłam w Katowicach na "Summer Cars Party" !! z moim chłopakiem. ♥ spędziliśmy tam bardzo fajny dzień! pełno aut.motorów.jedzenia i picia.♥ był też koncert Roberta M. ♥ aaaaaaaaaaaaaa,było świetnie! długo na to czekałam! *.*





kilka zdjęć z tego wypadu :) a od razu w niedziele pojechaliśmy do Tarnowskich Gór na Gwarki z Karinką i Darkiem! ♥ było naprawdę świetnie!!!!! ♥ byłysmy na karuzeli,gdzie do dziś boli mnie kark! wybawiliśmy się strasznie!♥ a ja dostałam od miśka balona,którego pokazę w następnym poście,uwielbiam go! ♥ haha,wiem wiem dziwne ^^ dobra lecę oglądać tv! DOBRANOC MISIAKI :*:*:*:*:*

17 komentarzy:

  1. Miałam się wybrać, ale nie wypaliło. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też byłam na Gwarkach, ale niestety nie zaliczyłam żadnej karuzeli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to fajnie, że spędziliście tak miły czas;)) trzeba korzystać z ostatnich promyków słońca;))


    NEW POST

    OdpowiedzUsuń
  4. chcialabym sie kiedys przejechac takim wielkim:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetne ^^ bardzo ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o, z checia bym sie wybrala na takie cos ;) no i koncert <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Te Twoje włosy <3. Musiało być fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wielki samochód i śliczne włosy :)
    jeżeli chcesz do zobacz mojego bloga
    http://rozowapoduszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne takie coś i jeszcze Robert M, ach <3

    OdpowiedzUsuń
  10. to fajnie spędziłaś czas z chłopakiem:)
    mnie też przeraża jak niektórzy się zmieniają..

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ;D
    Zapraszam do siebie ;D
    http://vogueholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)