niedziela, 4 sierpnia 2013

strój dnia!♥ / urodzinki siostry ♥


Cześć,cześć! :* Dziś wstałam sobie o 12 i od razu z moją siostrą poszłyśmy do taty do pracy.Tam okazało się,że przyjechał nasz wujek z ciocią i kuzynką! :) posiedzieliśmy chwile i powędrowałyśmy do MC' ♥ pychotka! Następnie na zakupy,bo dziś całą noc będziemy oglądać razem z Darkiem horrory! ♥ wiecie..siostra ma dziś urodzinki.NAJLEPSZEGO JESZCZE RAZ,MYCHA! :* teraz odpoczywamy sobie,trzeba przygotować się na nocke! :)

Tak jak obiecałam pokazuję spódniczkę i torebkę w stylizacji :) Biała bluzeczka,którą również nie dawno kupiłam,neonowa spódniczka a do tego kremowe balerinki i torebka! ♥




16 komentarzy:

  1. widzę że zmieniłaś kolor włosów:)
    ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. ciężko miałaś zejść z koloru czarnego?

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się bardziej podobało w ciemnych :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna spódniczka, poszukuję takiej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nocka z filmami coś co lubię. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nocowanie <3
    Najlepszego dla siostry *.* ;**
    Spódniczka świetna, neonkowa <3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ta spódniczka. *.*

    carolina--victoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi sie :)

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna spódniczka, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo, rewelacyjna ta spódniczka :D
    To ta z poprzedniego postu?

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego dla Twojej Siostry :)
    Ślicznie wyglądasz w tej spódniczce ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)