sobota, 6 lipca 2013

MIX!!!!♥


hej! przepraszam,że przez te kilka dni nie pisałam ale nie miałam czasu! wiecie trzeba wykorzystywać każdą chwilę w wakacje i tak też staram się robić! ♥ a Wam jak mijają? Pogoda jest piękna,naprawdę.myślałam że będzie okropna,ale nie jest.ahh ♥ Jedyna zła wiadomość to,to że mój piesek się nieźle rozchorował..był już weterynarz i dostał 6 szczepionek. biedaczek! oby mu się poprawiło :c ♥

♥ z Becią na lekcji matematyki ♥ bluzeczka ♥ z miśkiem ♥ balerinki ♥ Chechło ♥ z siostrą ♥ baloniki! ♥ z Anką ♥ szaleńce! ♥ a tak śpię z kotkiem ♥ taka tam ja ♥ jej,wata! uwielbiaaaaaaaaaaaaam! ♥

16 komentarzy:

  1. super zdjęcia :D!
    trzymam kciuki za pieska, będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz racje, warto wykorzystywac dobrze czas! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudoowne te balerinki *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedny piesek :< Na pewno wszystko będzie dobrze! :)
    Ciekawy mix *.*
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. no to oby piesek szybko wrócił do zdrowia :) fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedny piesek :/
    Fajne zdjęcia ;) Też uwielbiam watę cukrową :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny mix zdjęć:D

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze że wykorzystujesz czas:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pozytywne i fajne zdjęcia.
    Fajny blog.
    Zapraszam do mnie:
    http://meanss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację, trzeba korzystać z wakacji, bo gdy nadejdzie rok szkolny, nie będzie już tyle czasu na rzeczy które można robić teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię oglądać takie lifestylowe mixy !
    Pozdrawiam, Adrian ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. życzę szybkiego powrotu do zdrowia dla pieska :) mnie wakacje mijają normalnie, bez żadnej rewelacji, trzeba czekać do piątku na porządne wakacje :) super zdjęcia ;d

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)