niedziela, 5 maja 2013

pełno nauki! :o


Cześć misie! :* Dziś od rana robię referat z fizyki i skończyłam go dopiero teraz! to jest istny koszmar.jak można tyle zadać na majówkę? dziś jeszcze muszę nauczyć się kilku kartek A4 z fizyki.jak ja to kocham! na szczęście pomoże mi w tym Daruś ♥  Dziś ten głupek zabiera mnie gdzieś i nie chce powiedzieć gdzie,jestem strasznie ciekawa co on znowu wymyślił :*   ooooooooooooojej,muszę się iść szybko ogarnąć! nie wiem kompletnie co ubrać?! pomocy! 

z ostatniego wypadu 


♥ ULUBIONE! hahahahahaha 

14 komentarzy:

  1. Fajnie razem wyglądacie:) Współczuję tyle nauki ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się muszę zabrać za referat z biologii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też powinnam zabrać się za naukę, ale jakoś nie mam siły :D

    OdpowiedzUsuń
  4. to gdzie zabrał cię wczoraj twój Darek?:D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na szczęście jeszcze mam tydzień wolnego (matury).
    3maj się
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  6. masz ciekawy typ urody, taki azjatycki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zadawanie na wolne dni to tyrania .-.

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)