czwartek, 14 lutego 2013

YOU ARE MY VALENTINE! ♥


Cześć :* kocham dzisiejszy dzień.kocham to,że miałam przy sobie cały dzień taką osobę jak Ty.kocham śmiać się z Tobą z wszystkiego.kocham wcinać z Tobą pizze i mówić Ci jak bardzo nie lubie,gdy jest dużo ludzi wokół mnie.kocham się z Tobą wygłupiać.kocham pić z Tobą pyszne drineczki.kocham leżeć wtulona w Ciebie.kocham gdy robisz są słodką minke.kocham gdy odprowadzasz mnie do domku.kocham pić z Tobą tymbarki i patrzeć co jest na zakrętce.kocham robić z Tobą dziwaczne zdjęcia.kocham gdy uśmiechasz się do mnie.a tak najbardziej to kocham Ciebie! ♥ 

...dziękuję Ci za nasze pierwsze cudownie spędzone walentynki! :*

..bez Ciebie nie dałabym rady! :* 

20 komentarzy:

  1. jejku *_* Jakie słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. szczęścia ;)
    ile lat ma twój chłopak ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodko :)
    Szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jesteście słodcy <3 Życzę Wam jeszcze wiele, wiele szczęśliwych lat razem :) Kiedy go poznałaś ? I jak ? Może poświęcisz post na ten temat ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy bardzo :* o! świetny pomysł,może za niedługo pojawi się taki post :)

      Usuń
  5. zakochańce, zakochańce! :*
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili oraz do GALERII PROJEKTÓW :) OBSERWUJEMY? :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęścia i wytrwałości! ♥

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)