poniedziałek, 11 lutego 2013

jest dobrze!♥


no cześć misie! :* dziś rano już był u mnie Daruś,ponieważ umówił się z moim tatą że będą robić coś z drewnem,pół dnia ich nie było a ja sprzątałam,gotowałam obiad,troszeczkę poleniuchowałam.♥ gdy wrócili siedzieliśmy wszyscy razem,rozmawialiśmy i w ogóle! :* jutro znowu z tatuśkiem jadą,a ja z mamą może pójdę na miasto pochodzić :) teraz sobie poćwiczyłam 110 brzuszków+ 2 dzień a6w! jest dobrze,teraz dotrwać do końca! :) ♥

 takie tam z soboty. :) 

~ awwwwwwwwww,chcę już środę i czwartek,misiu! :*

9 komentarzy:

  1. no to powodzenia w ćwiczeniach :D!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w ćwiczeniach. Ja też czekam na te dni :D

    OdpowiedzUsuń
  3. słitka zawsze spoko !

    Buziaki
    Lille fashion

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcie :) Ja mam 6 dzień a6w. Oby do końca :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Endżi - jak moja znajoma ;D
    Fajny blog ;)
    Jeśli możesz wpadnij do nas dobremoomenty.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)