wtorek, 6 listopada 2012

Must Have! ♥


Hej,hej! ♥ Przepraszam,że tak późno piszę,ale wróciłam do domu o 17,strasznie zmęczona więc położyłam się i usnęłam.Męczący dzień,na szczęście nie było kartkówek ani sprawdzianów! ♥ ciekawa jestem co dostanę z matematyki,oby nie jeden błagam! :c Jutro znowu na 8 i trzy wf'y :o jak ja to lubię.

Przygotowałam na dziś moje Must Have! Za niedługo wybieram się na zakupy,więc musiałam zrobić sobie malutką listę czego potrzebuję na zimne dni! ♥

dużo sweterków,cieplutkie legginsy w wzorki,spodnie,eskimoski,bluzki,kujonki,zakolanówki.♥

ciekawe czy znajdę takie ciuszki w sklepach :c Bądźmy dobrej myśli! :) 
a teraz idę pooglądać tv,a co! w końcu na jutro nic nie mam! ♥


~uśmiechnij się,kochanie :*

22 komentarze:

  1. fajne must havesy ja tez wlasnie musze kupic jakies cieple legginsy

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy taki sam styl *.* Też chciałabym sobie sprawić rzeczy z Twojej listy +jeansowa koszula! No po prostu byłabym w siódmym niebie!

    Mam takie emu, jednak różowe ^^ Tyle, że nie można się w nich za bardzo pokazywać w ,,mieście'' gdyż mają już swoje lata i są trochę zdeptane, ale wygodnie jak nie wiem ^^ Polecam odwiedzenie Auchana. Tam są świetne, tanie i kolorowe emu! Różowe, fioletowe, czarne, brązowe, kremowe(takie jakie muszę mieć *.* ) ! Wybór niesamowity a kosztują 20 zł :)

    Pozdrawiam, Aleksandra♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja muszę znaleźć coś w sklepie, to nigdy tego nie ma... albo ja jestem ślepa czy coś.
    Ładne sweterki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to wf`u nigdy nie lubiłam :D Fajne sweterki :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak też muszę się posiadać takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia, uwielbiam legginsy w takie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia! w ogóle bardzo interesujący post ;) z przyjemnością będę częściej zaglądać na Twój blog, mam nadzieję, że mój również Cię zaciekawi i będziesz go odwiedzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. swterki sa swietne , w dodatku te grube <3
    A co do legnsow to ostatnio szukalam takich czarno bialych, ale ne umialam znalezc :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Swetrów jest na szczęście peeełno w sklepach. Udanych zakupów życzę :)

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie must have strasznie mi się podobają :DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. ajajajajaj <3 :* Ja też tak ostatnio modliłam się żyby nie dostać jeden z matmy , .. i dostałam a teraz czeka mnie poprawa ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałam cie do Liebster Award.
    Więcej u mnie na blogu ; P

    OdpowiedzUsuń
  13. mam to samo na liście must have, oprócz kujonków xd ;)

    zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. normalnie jak moja lista must have, tylko bez tych kujonek xd

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne ciuszki masz zamiar kupić;) takie zakolanówki też mi by się przydały

    OdpowiedzUsuń
  16. oo to fajna lista, też sobie taką zrobiłam bo wybieram się na jakieś zakupy :DD

    OdpowiedzUsuń
  17. Nominowałam cię do Libster blog

    Zapraszam do zabawy :D

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)