piątek, 17 sierpnia 2012

z miśkiem :*


Hej! Same cudowne dni mam ostatnio,oczywiście spędzam je z pyśkiem :* lubię nasze spontany.
W środe przyjechała rodzinka,Darek wpadł,wydrukowałam sobie zdjęcia do ramki! ojej,uwielbiam je.
Wczoraj mały spontan,wypad do Parku Chorzowskiego! Było cudownie,kocham Cię :*
Dziś chyba też z Darkiem,a jutro może ze Śliweczką? oj,chciałabym! :)
Mam dla wam małą fotorelację z ostatnich dni z miśkiem :*

 my po prostu uwielbiamy się objadać *.*

latte miśka :*

A+D<3



aaaaa! uwielbiam Twoje czerwone trampki! *.* 

takie tam dzieło Darka,hahahaha ^^ :*

Dziś wieczorem może napiszę coś jeszcze,ale nic nie obiecuję.Nie wiem o której wrócę do domu,a pewnie bardzo późno :o no cóż. Spadam coś zjeść i ogarnąć się! buźki :*

4 komentarze:

  1. Czy ten stolik w tle na 1 zdjęciu jest z Ikei ? Bo mam taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie to ja nie wiem,bo to zdjęcie było zrobione w pokoju mojego chłopaka :)

      Usuń
  2. Ja też kocham się objadać:)
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. great photos :)
    xo
    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)