piątek, 24 sierpnia 2012

"Must have"


Hej! Spędziłam cudowny dzień z miśkiem,w sumie to każdy dzień z nim jest cudny! :*
Wczoraj spontaniczny wypad na bilard,pierwszy raz w życiu zagrałam! to nic,że kula wyleciała mi ze stołu! hahaha ^^ no,ale jak na pierwszy raz nie było,aż tak źle! oczywiście koniecznie coś do jedzenia,bo jakby inaczej prawda? :* Dziękuję Ci bardzo,bardzo! ♥ 

~ daaaaaaaaaaaaaaaajcie mi już sobotę<3

Na dziś przyszykowałam zestaw rzeczy,ciuszków które chciałabym sobie kupić na najbliższe miesiące! Troszkę tego jest,ale nie mogłam się zdecydować! wszystko jest cudne *.* 

Na początek może SWETERKI :)



ostatnio bardzo polubiłam czerwony 



KOSZULKA :)


SPODNIE :)


TORBY :)


która lepsza? :o

BŁYSKOTKI :)





i na sam koniec BUTKI ♥ marzą mi się takie!

chcę,chcę,chcę! :c


Tak,więc to już koniec mojej listy Must Have. Może potem jeszcze coś tu napiszę! :*
Miłego dnia,misiaki! :*





Chcesz dostać darmowe kosmetyki? ZAJERESTRUJ SIĘ :*

4 komentarze:

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)