wtorek, 21 sierpnia 2012

dziwny dzień


Hej.Wczorajszy dzień mile spędzony ze Śliweczką :* torkacik,ławeczka przy fontatnie w parku,dobre pogaduszki,śmianie się z wszystkiego. Dziękuję Ci :* potem jeszcze z Darkiem na spacerek,oczywiście jak to ja mam pecha do wszystkiego zalałam sobie telefon,a w sumie całą torbę piciem..:o ale! na szczęście jest wszystko w porząsiu. mój telefon przetrwa wszystko chyba,upadki,zalania ale to dobrze bo często mi się do zdarza.Wieczorem,a w sumie w nocy oglądałam film z siostrą,całkiem fajny był :) A dziś? strasznie zamulający dzień..pogoda nie fajna,wieczorem pewnie będzie niezła burza,strasznie duszno jest.
Cały dzień pewnie w domu posiedze,nie mam ochoty nigdzie wychodzić jakoś..:o 
Może poogarniam pokój? bo w sumie niezły bałagan mam! 

takie kamerkowe *.*

1 komentarz:

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)