wtorek, 31 lipca 2012

Najcieplejsze Miejsce Na Ziemi!


Hej! Tak jak wczoraj pisałam w piątek odrazu miałam wyjazd na festiwal Najcieplejsze Miejsce Na Ziemi w Wodzisławiu! tak długo na to czekałam! Pierwszą noc w ogóle prawie nie spałam,cały czas grali,śmiali się wszyscy na polu namiotowym! " ZARAZ BĘDZIE CIEMNO! zaaaaaaaaaaamknij się!" i tak prawie całą noc! hahahahaha ^^ Ludzie bardzo,ale to bardzo pozytywni! ale co się dziwić,nie? w końcu festiwal reggae<3 tak każdy jest pozytywny! Całe dwa dni muzyki,ojjjj jak ja to kocham.Niestety oczywiście jak to ja mam pecha i w drugi dzień strasznie bolał mnie brzuch! prawie zemdlałam..ale! dałam rade dojść na Jamala! bardzo długo czekałam na jego koncert,na to by zaśpiewał na żywo DEFTO. Jednym słowem było megazajebiścieno! Dziękuję Sara,Ala,Paulina,Mati i Darek :*:*:* za dużo zdjęć nie robiliśmy,bo w sumie nie było czasu.Wszystkie zdjęcie z festiwalu są na fejsie.A te zdjęcia zrobiliśmy gdy czekaliśmy jakieś 2 godziny na pociąg!

   zdziwiony Cz.:* haha ^^

dzióbek<3

z Pauliną :*

Dziś znów cały dzień w domku,dalej sobie leniuchuję a co! :)
Mam ochotę na jakąś sesje,mam ochotę pojechać na Rogożnik,mam ochotę na dobry chill,
mam ochotę na dobrą grę w kosza,mam ochotę spotkać się z Tobą już :c :*



3 komentarze:

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)