wtorek, 8 maja 2012

A6W



Hej! Dziś całkiem spoczko dzień miałam.W szkole w sumie było luźno :)
dowiedziałam się,że muszę koniecznie poprawić technikę i historię bo inaczej nie zdam!:o
nienawidzę tych przedmiotów! no,ale cóż! chcę wyjść już z tej szkoły! dam radę!
Musze zrobić jakąś makiete podwórka,deseczke i z techniką będzie ok! a z historii muszę poprawić większość kartkówek,co już nie jest ok :c ale jak moża zrobić kartkówkę z 7 tematów,z czego jeden temat ma 4 kartki no! wr,nie lubię tej kobiety. Uciekłam dziś z dwóch wf-ów,więc byłam w domu dosyć wcześnie! :) Jutro próba chórku,bo w sobote występujemy :o zrobie zdjęcia! :) a po szkole być może na zakupy! muszę zacząć powoli kupywać rzeczy,ponieważ na koniec maja jest wycieczka trzy dniowa do Warszawy! jaram się :) Dosyć o szkole! Od wczoraj ćwiczę A6W,muszę coś zrobić z moim brzuchem,nogami i w ogóle! nie mogę już na siebie patrzeć.:o DZIŚ 2 DZIEŃ! :)

mam nadzieję,że dotrwam do końca! :) 

a teraz idę pooglądać tv! PA :*


12 komentarzy:

  1. ja tez zawsze chcialam zrobic ta szóstkę, ale jakos po kilku dniach wymiekalam ;p pozniej to juz jest dosyc czasochlonne :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcie, trzymam kciuki za technikę i historię :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. musze sprobowac :)

    http://mmmandkkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Historii też nie lubię, tak samo jak nauczycielki ;) Też robi takie kartkówki, także nie przejmuj się, nie jesteś sama ;)
    Trzymam kciuki, mam nadzieję , że wytrwasz do końca. Może ja też zacznę ćwiczyć ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym poprawić te same partie ciała :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty jestes taka cudziutka przeciez :D !

    OdpowiedzUsuń
  7. ja robiłam przez 3 tygodnie, a potem klapa:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedys tez robilam A6W ale wytrzymalam tylko przez tydzien :<<<<

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Łoł, długo mnie tu nie było..

    Ja robię brzuszki żeby pozbyć się fałdki na brzuchu.
    Nie mogę robić A6W bo zniszczę sobie nogi które mam idealne.

    Zapraszam do mnie - http://moniczysko.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)