środa, 14 marca 2012

kapcie!




Hej! Co u mnie? coraz gorzej..w szkole w ogóle sobie nie radze!
nie wiem co się stało,przecież szło mi tak dobrze..ale! koniec tego!
od jutra biorę się ostro za naukę,wszystko sobie poprawie i będzie wszystko dobrze!
mam nadzieję..Bardzo chciałabym też podziękować Olci za to,że starasz mi się pomagać :*
dziękuję,dziękuję,dziękuję! :* Ostatnio też troszke zaniedbuję bloga,ale obiecuję że to się zmieni!:) Na piątek mam pełno nauki! więc jutro cały dzień przy książkach..ale po szkole na dwór z P. :) W sobotę mam ochotę iść na torkat pograć w kosza i tak też zrobię,odstresuję się troszke.
W niedziele jadę rano do parku Chorzowskiego na małą sesję z Sarą :*  W poniedziałek natomiast mam rekolekcje,a zaraz po nich idziemy z Olką do KFC i w ogóle pochodzić po mieście,zdjęcia :* 
no troszkę planów jest,z czego się bardzo bardzo cieszę :) bo ostatnio cały czas w domu. 

moje ulubione kapcie po domku :D  

a tu macie jakieś moje wczorajsze zdjęcie : 


idę pooglądać jakiś film,wykąpać się i zobaczyć wasze blogi :) Dobranoc!:*:*:* buźki!

17 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcie:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajne kapciochy!

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przejmuj się, poprawisz oceny : D świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. amam już czekałam, aż dodasz coś nowego. Jasne, że pomogę.
    Nie umiem się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko będzie dobrze ! słodko wyszłaś na tym zdjęciu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. wygodnie cisiedzisie?

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za komentarz :)
    ślicznie wyszłaś na zdjęciu ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ale słodkie <3 oddawaj ! :P
    zapraszam o obserwacji:*

    OdpowiedzUsuń
  9. oo Słodkie :)

    zapraszam również do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie świetne kapcie! dziękuję i również obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)