poniedziałek, 6 lutego 2012

Koncert!


Hej! Nie dawno wstałam i postanowiłam,że coś tu napiszę :)
Może zacznę od sobotniego koncertu! bardzo długo na niego czekałam i się doczekałam!
To nic,że czekałyśmy na tym mrozie prawie dwie godziny żeby wejść do klubu!
To nic,że pojechałyśmy dalej tramwajem i musiałyśmy się wracać!
To nic,że brzuch bolał mnie niesamowicie! Stałam przy scenie! tak jak chciałam :D
szczerze? to naaaaaaaajlepszy koncert na jakim byłam! GRUBSON! ♥
śpiewałam do mikrofonu z 3 razy! hahaha :D wszystko mnie boli do dziś!
ale opłacało się!!!! DZIĘKI WIELKIE! jaram się!♥ Sara,Ala,Doma,Viki!:*:*:*:*
po koncercie wbiłyśmy do nas,siedziałyśmy całą nocke,oglądałyśmy horror i w ogóle!


 GRUBSON!♥♥♥

BRK!♥♥

jeszcze raz wielkie dzięki!:* 
Wczoraj natomiast połowę dnia siedziałam w domu,odpoczywałam..
a drugą połowę spędziłam na dworze z Adim i Patrykiem!:*:)
hahahaha,Adi nagrał zajebisty filmik :D Uwielbiam was!♥ jesteście najlepsi :D


Z Adim :*:* 

Dziś mam też iść na dwór,ale jakoś mi się nie chce i ząb mnie znowu boli :x kurde!
jak ja tego nie lubię! :< zaraz wezmę tabletkę i ide się ogarnąć troche :o 
Miłego Dnia! :*



5 komentarzy:

  1. ja nie przepadam za Grubsonem, ale widzę że miło spędziliście czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo widac, ze milo spedziliscie czas :> ja Grubsona nie bardzo lubie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że się dobrze bawiłaś;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)