poniedziałek, 9 stycznia 2012

WOŚP.


Hej! Wczoraj byłam na WOŚP'ie w Gliwicach :)
Mam pełno serduszek i muszę rozkminić gdzie je mogę ponaklejać!:)
Pogoda była straszna! ale i tak bawiłam się najlepiej!<3 
Występował zespół Akurat , Kuba Nycz z zespołem, A-front a! najlepsze na końcu oczywiście..
Eastwest Rockers!!!! kocham ich! :D nie obchodziło mnie to,że nie czuję już nóg!
bawiłam się naprawde zajebiście! uwielbiam muzykę reggae,także nie mogło być inaczej! :)
zrobiłam pełno zdjęć<3 chcę już następny ich koncert! i Luty dready<3 aa!
O godzinie 20 było światełko do nieba,ogólnie strasznie mi się podobało i za rok na pewno znowu tam zawitam :) W domu byłam dośc późno,więc dobrze że dziś jechałam z klasą do tego teatru :)
Spektakl w sumie całkiem fajny i bardzo zabawny! 

Zdjęcia z koncertów :)

 Ras Luta<3 

Grizzlee<3

 Cheeba<3

Grizzlee<3



 EastWest Rockers!<3

 Cheeba and Grizzlee<3

 Grizzlee and Luta<3

a na koniec tak dla odmiany Kuba Nycz :)

Przepraszam,bardzo przepraszam za jakość ale nie jest łatwo robić zdjęcia gdy jest ciemno :o
ważne,że mam jakąś pamiątkę!<3 Dobrze,nie będe już tu zanudzała :)
Jutro znowu egzaminy,love it.. Dobrej Nocy i Miłego Dnia życzę! :)


3 komentarze:

  1. u mnie w miescie niestety nie bylo zadnej imprezy i koncertow z tej okazji :< a nie wazne jak, pamiaatke masz :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. też poszłabym na jakiś koncert ;c ! ;)
    świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)