wtorek, 17 stycznia 2012

Ukłon w strone ludzi, dzieki ktorym swiat da się lubic!


Hej! Nie mam w ogóle dziś weny,ale damy rade.
 Może zacznę od niedzieli..tak,byłam na dworze z D.
Zrobiliśmy sobie bitwe na śnieżki! a do tego jeszcze zaczęliśmy się przewracać!
Byłam cała mokra,ale lubię to! świetnie się bawiłam ♥ Dziękuję Ci bardzo :):*
Wczoraj szkoła..oddałam wypracowania na wos i udało się! mam trzy na półrocze! :)
Dziś też miałam całkiem udany dzień! W szkole zero kartkówek,zero sprawdzianów! no,jedynie na matematyce musiałam iść do tablicy.nie lubię tego! na szczęście wiedziałam jak to zrobić i jakoś mi poszło.Na wf dostałam piąteczke!jestem z siebie dumna.Oceny już są na nowy semestr,więc trzeba się starać,prawda? Za niecałe dwa tygodnie mam ferie! ♥ nie mogę się doczekać!
a to dlatego,że jadę na trzy koncerty! wybawię się w końcu!:D może pojadę na wieś?:>
Daaawno nie widziałam Magdy,Karo i w ogóle! taaak,plany jako takie mam,więc jest dobrze!

a teraz o czymś innym..ostatnio pisałam,że dodam zdjęcia z niedzielnej sesji :) więc,prosze.





W ten weekend może wybiorę się z siostrą do parku Chorzowskiego :)
daaaaawno tam nie byłam,a nie widziałam tego parku zimą :O 
Jutro kino z klasą :) ciekawie będzie! dobra,idę coś zjeść! Miłego!:*

// trzeba by zrobić jakieś małe zmiany na blogu :o zna ktoś kogoś,kto robi nagłówki? //

  

7 komentarzy:

  1. dziękuję :)

    co do nagłówka mogłabym ci jakiś zrobić chociaż nie wiem czy jest sens bo obecny mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkie zdjęcia! jesteś bardzo fotogeniczna! :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia.
    Miło będzie jak wpadniesz do mnie,mogłabyś też kliknąć w baner po prawej stronie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne te pierwsze zdjęcie.; )

    zapraszam do mnie i również proszę o komentarze.!

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)