piątek, 27 stycznia 2012

Ferie!


Hej! Wczoraj i dziś nie byłam w szkole.Pomagałam mamie,pomalowałyśmy w niecałe 3 godziny łazienkę! teraz wygląda o wiele lepiej! a dziś cały dzień się obijałam! leżałam,jadłam,piłam tymbarka. taaaaaak,ferie się zaczęły! w końcu! mogę sobie odpocząć od tej cholernej nauki,tylko się bawić! i tak,od jutra już zaczynam! Jutro jadę na koncert do Zabrza<3 nie mogę się doczekać! jak zawsze,zrobię pare zdjęć i może pokażę wam jak będę wyglądała? :D Na poniedziałek też mam małe plany związane z Olką!:* :) ooo tak,lubię to<3

 mm,uwielbiam :D 


 a na koniec taka śmieszna ja :D 
w ferie będę częściej tu pisała,bo w końcu będzie o czym! :)
a teraz idę zajrzeć na wasze blogi i wypić gorącą herbatę.Dobranoc :*

6 komentarzy:

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)