poniedziałek, 26 grudnia 2011

Prezenty!


Hej! Taak,święta święta i po świętach :)
nie wiem jak wasze,ale moje były chyba najlepsze! :D
zero kłótni,cudowne prezenty! i w końcu spędziliśmy trochę czasu razem!
Pełno jedzenia! UWIELBIAM!:D pewnie zgrubłam kilka kg,ale ok! damy rade :D
A jak wasze święta? Też były udane? :)
Dziś całą rodziną byłam w kinie na "Listy do M" <3 świetny film! :)


a teraz pokażę Wam pierwszą część prezentów :D

lakier :) Kolor bardzo mi się podoba!

kalendarzyk! w końcu! :)

i mój różowy aparat<3 

W następnym poście dodam reszte prezentów :D
a teraz idę zjeść czekoladki! :) ha! Miłego wieczorku!:*

10 komentarzy:

  1. fajny kolor lakieru :) bardzo chcę obejrzeć listy do m a nie mam kiedy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. rozowy aparat?
    niezle;p
    to twoj ulubiony kolor?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak,rodzice wybierali :)
    nie,nie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki aparat. Też mi się podobały listy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten aparat, ja mam niestety lustrzankę i jest bardzo ciężka, wolałabym taki mały;) Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak samo mam lustrzankę,ale wolę taki mały,podręczny :) przyda się na koncerty :)
    + Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no Ja też posiadam lustrzanke , szerokokątny i cyfrówkę .
    Zapraszam do mnie.
    ;d
    + fajny ten lakier do paznokci.

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)