czwartek, 6 października 2011

spoglądałam w najpiękniejsze oczy na świecie.




Hej! Zmieniłam nazwe bloga i wygląd,wiem że robie to dość często ale nie lubie mieć cały czas to samo.:) Ogólnie to znowu pogorszyła mi się anemia..walczę z nią od lutego.Wczoraj byłam na badaniach,dziś dostałam wyniki i czeka mnie jeszcze USG i wizyta u jeszcze jednego lekarza.:< nie chcę! + do tego jeszcze mam zapalenie spojówek i nie mogę używać żadnych kredek do oczu,maskar..a te co mam w domu,muszę po prostu wyrzucić! Jak tylko wyleczę oczy idę na zakupy! :D W szkole jest w miare,musze poprawić kilka ocen,ale myślę że dam rade.A co u Was? jak tam oceny? :> Jestem strasznie zmęczona,a zaraz czeka mnie jeszcze do zrobienia prezentacja z chemii! Idę się edukować,może wieczorem coś dodam.Pa!


 + Najlepszego wiki!<3<3<3

1 komentarz:

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)