poniedziałek, 8 sierpnia 2011

lubię ten stan, kiedy śmieje się do komputera i wiem, że jest zajebiście.

Witam :*dawno tu nie pisałam,ale postaram się to nadrobić :) W sumie dwa dni spędziłam na basenie,twarz mi się strasznie spiekła i teraz wyglądam okropnie.. Następne dni spędziłam z głupolami na placu :* Oblewaliśmy Michała urodzinki.:D:* w sumie bardzo miło spędziłam te 6 dni.:> I dziękuje wszystkim za to że wyciągnęliście z domu<3 love!:* 

Jeśli chodzio humor to jest w porządku :) wczoraj miałam lekkiego doła,ale stwierdziłam że to nie ma sensu smucić się przez kogoś..:) Dawno tak nie miałam,no ale cóż tak już bywa,prawda? a szczególnie ja mam pecha do spraw sercowych.. No,ale koniec zamulania,bede teraz korzystać z wakacji,bo podobno pogoda ma się poprawić<3 love it!:* Pójde jeszcze na basen,może rogożnik?:) no zobaczy się. 

W ogóle to w nocy 12-13 ma być deszcz spadających gwiazd<3 musze to zobaczyć! :D A właśnie! zrobiłam se dziś kolczyk w chrząstce<3 w sumie to koleżanka mi zrobiła. Czekam teraz tylko zeby mi się zagoiło i kupuję jakiś<3 Te mi się najbardziej podobają : 




 A Wam jaki najbardziej sie podoba? :) Dobra,idę już spać :) strasznie się dziś rozpisałam :O Dobranoc :*:*

1 komentarz:

  1. mi się podoba ten ostatni :))
    o to muszę ten deszcz spadających gwiazd zobaczyć- tylko żeby niebo nie było zachmurzone :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)