niedziela, 31 lipca 2011

Bo słodkie ideały to największe dupki, mała.



Witam :) Może zaczne od zawodów na skateparku "SILESIAN SKATE SHOW PART II. " :D jeździli zajebiście,podziwiam takie osoby,naprawde :) tutaj kilka zdjęć :





tutaj na zdjęciu rozdanie nagród ;) Mi się bardzo podobało,chociaż nogi mnie strasznie bolały :< ale opłacało się :) No a tak wogóle to denerwuje mnie strasznie ta pogoda..Jest już 1 sierpień,a ja nawet ani razu na basenie nie byłam,wogóle opalona nie jestem :< kurde no,mam dość deszczu!Chcę słońce +30 stopni! słoneczko,basen,lody i wgl. Dziś cały dzień przesiedziałam w domu,oglądając filmy i pisząc na gadu-gadu :> pooglądałam sobie "Zła kobieta" i "Posłańcy" fajne filmy :) We wtorek mam zamiar iść na jakąś sesje,bo nie mam zdjęć :< Trzeba by coś wykminić :> Dobra,może na dziś już skończę a jutro napisze,chyba xD Dobranoc :*:* 

1 komentarz:

  1. też mnie już mocno wkurza ta pogoda! no ale nic na to nie poradzimy ;)) pozdro xD

    OdpowiedzUsuń

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)