czwartek, 28 lipca 2011

Bez żadnych emocji zniszczymy wszystkich.

Siema :* Wczorajsze po południe spędziłam bardzo miło :) Byłam w agorze z Anią i Mazi :*:* byłyśmy też na pizzy,najadłam się okropnie!:o potem powędrowałyśmy na torkat<3 strasznie dawno tam nie byłam i mówiąc szczerze tęskniłam za tym :* pograłyśmy wczoraj w kosza<3 Dziękuje wam bardzo za wczorajszy dzień :* dupki moje<3 A dziś o 15 też wychodzę na plac z Anią,Mazi,Przemkiem,Tomkiem i Krzyśkiem :*:* oblewamy Ani urodzinki!<3 a potem pójdziemy pewnie na torkat :> 


Zaraz pomaluję paznokcie tylko nie mam pojęcia na jaki kolor :< zielony?żółty?niebieski? czerwony?różowy? :O pomocy! Może uda mi się dziś zrobić kilka zdjęć :D dobra,idę coś zjeść bo głodna jestem.Pa! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)