wtorek, 31 maja 2011

nie muszę być nice, pierdole lans.


Hej! Jestem cała poobijana.:o mam z 8 siniaków.Wygraliśmy jeden mecz,z trzech.fest..Wybiłam sobie palca u prawej ręki,przynajmniej nie musze na lekcjach pisać.:> Dziś w sumie byłam w szkole na jednej lekcji,reszte siedziałam na beszongu z deklami.:*:* +dziękuje za przejażdżke skuterem.:*  Byłam też na podwórku z Karinką,małą Julką,Agnieszką i chwile z Michałem.:*:) A jutro Dzień Dziecka<3 do szkoły nie idę,tylko z deklami nad wode.:) nie mogę się doczekać.:)<3 Chcę się w końcu opalić,bo jestem strasznie blada.:o I wogóle dziś pierwszy raz od 2 lat nie pomalowałam oczu.:o  nie mam zdjęć,ale jutro będzie ich dużo.:* Na dziś to chyba tyle,Dobranoc.:*:*:*

 Lubię te zdjęcia,zrobione jakoś miesiąc temu w parku.:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuje za każdy komentarz!:* na pewno się odwdzięczę!:)